miércoles, 28 de enero de 2009

La llista delatora

“No m’agrada parlar de política ni de religió”. Aquesta és la idea que explicava en un dels meus primers articles del blog. Ja fa un mes que el vaig començar, i de mil caràcters en mil caràcters, he anat parlant de temes diversos. A la pàgina per editar les entrades, em fa una llista d’aquests temes, i del nombre d’articles que hi fan referencia.
Lidera “Societat”, amb 11 articles. Però no sorprén, per tenir una categoria més genèrica hauria d’usar “coses” o “existència”.
Les següents, amb 7 articles per cap, són “Mitjans de comunicació” i... “Política”. Sí, la primera de les temàtiques sobre les que deia que no volia parlar.
I a continuació, amb 6 entrades, la també ultragenèrica “Vida diaria” i... Ho heu endevinat. “Religió”.
En realitat, arribo a la conclusió que la diferencia de tractar el tema aquí o en una conversa és que en la conversa puc descobrir opinions alienes que no m’agradin. Aquí, en canvi, només puc llegir-hi la meva. ¿I no m’enemistarè pas amb mi mateix, no?

3 comentarios: